Ce reprezintă verificarea identității șii de ce trebuie parcursă?

Conform reglementărilor în vigoare și pentru a asigura securitatea contului, trebuie făcută verificarea tuturor clienților. Aces proces confirmă faptul că ești major cu drept de joc pe o platformă de pariuri Online. Până când contul nu este verificat în totalitate, depunerile vor fi limitate și nu vei putea efectua o retragere.

Dacă nu mi-am dat acceptul pentru prelucrarea datelor personale mai este necesar să parcurg procesul de verificare a identității?

Acceptul pentru prelucrarea datelor personale reprezintă acceptul ca datele tale personale să fie manipulate în scopuri ce generează un rezultat personalizat.

Procesul de verificare a identității este solicitat în mod obligatoriu prin intermediul unei hotărâri legislative astfel că obligativitatea parcurgerii acestui proces nu va fi restricționat de decizia ta privind prelucrarea datelor personale.

Cum parcurg procesul de verificare a identității?

Pentru a face verificara contului de joc este necesar să faci o copie/ poză color, clară și completă (vizibil toate cele 4 colțuri ale buletinului) a cărții de identitate, te autentifici în contul de joc mergi pe secțiunea Contul meu printr-un click pe numele tău de utilizator din colțul din dreapta-sus a ecranului. La apariția ferestrei de tip Pop-up faci click pe Setări și Verificarea idenității. Aici vei găsi 3 secțiuni de încărcare unde vei da click pe Adaugă și vei fi redirecționat în dispozitivul tau pentru încărcarea documentului, după selectarea fisierului dai click pe Încarcă. Dacă ai respectat toți pașii anteriori, ți se va afișa mesajul Documentul a fost încărcat cu succes! . Din acest moment termenul de verificare a documentului este de maxim 48 de ore. De îndată ce verificarea va fi finalizată, te vom informa printr-un e-mail că întreaga procedură a luat sfârșit.

Ce termen am pentru a parcurge procesul de verificare a identității?

În conformitate cu art.129, alineatul 5 din cadrul deciziei nr.111/2016, trebuie să parcurgi procesul de Verificare a identității în termen de 30 de zile de la prima depunere efectuată în cont, în caz contrar legislația în vigoare ne obligă să restricționăm utilizarea contului de joc ce nu a finalizat acest proces în termenul menționat.

Am trimis documentul, în cât timp se verifică?

Dacă încărcarea documentului s-a realizat cu succes, în termen de 48 de ore vei primi o notificare din aprea noastră cu privire la situația contului de joc.

Ce se întâmplă dacă nu îmi verific identitatea?

În situația în care nu faci verificarea contului în cele 30 de zile de la prima depunere, acesta se va închide în mod automat iar dacă ai bani în cont la momentul închiderii acestia vor fi transferați la bugetul de stat. Această acțiune fiind efectuată în conformitate cu prevederile legale mai exact art.129, alineatul 5 din cadrul deciziei nr.111/2016.

Ce restricții am dacă nu am identitatea verificată?

Fără verificarea identității vei fi restricționat la depunere și retragere, mai exact poți depune maxim 880 de lei și nu vei putea retragere. De asemenea contul de joc se va închide în termen de 30 de zile fără această verificare.

De câte ori se parcurge procesul de verificare?

Conform reglementărilor în domeniul jocurilor de noroc online, suntem obligaţi să verificăm identitatea şi vârsta utilizatorilor noştri. Această procedura se face o singură dată. După verificarea contului, te vei putea bucura de serviciile noastre complete.

Este sigură încărcarea documentelor mele personale?

Noi considerăm că orice fel de informaţie personală, pe care ne-o împărtăşești, trebuie protejată cu mare grijă. De aceea, noi te asigurăm că datele tale sunt codate imediat ce părăsesc computerul tău prin utilizarea tehnologiei numită SSL. Aceasta garantează că documentele tale nu pot fi interceptate atunci când sunt trimise prin internet.

Ce reprezintă procesul de verificare a metodei de plată?

Verificarea metodei de plată reprezintă verificarea autenticității datelor aferente metodelor de plată utilizate de tine. Acest proces este efectuat în scopul de a asigura corectitudinea și protejarea tranzacțiilor tale.

Cum pot parcurge procesul de verificare a metodei de plată?

Verificarea metodei de plată presupune transmiterea unei copii/ poze a cardului utilizat la depunere din care să reiasă primele 6 și ultimele 4 cifre, numele titularului și data de expirare a acestuia sau a unui extras de cont tipizat (poate fi obținut de la bancă), document din care să reiasă numele titularului cardului, banca emitentă a cardului, codul IBAN și o tranzacție efectuată cu acest card - să fie vizibile ultimele 4 cifre ale cardului.

Uneori, este posibil ca un cont de jucător să fie supus unor verificări suplimentare. Acest lucru se poate datora unor cazuri cum ar fi: realizarea de tranzacții neobișnuite sau cu un volum semnificativ, informații insuficiente sau neactualizate ( schimbarea numelui - certificat de căsătorie ), încercări de fraudare. În funcție de fiecare caz în parte, departamentul de Risc și Antifraudă îți poate cere diverse documente sau confirmări. Este posibil ca pe întreaga durată a verificărilor suplimentare, contul tău să fie pus în așteptare.

Am depus prin agenție, nu am card și extras de cont. Ce document pot să trimit?

Dacă ai depus prin agenție și nu deți un card/ cont bancar nu ești obligat să ne transmiți astfel de documente, fiind necesar să parcurgi doar procesul de verificare a identității.

Mi s-a solicitat o factură de utilități, dar nu am nimic pe numele meu. Ce fac?

Te rugăm să te adresezi Serviciului Asistență pentru Clienţi specificând numele şi prenumele tău, adresa, data naşterii şi adresa de e-mail afişată în contul tău Fortuna.ro specificând și că nu deții un astfel de document. Echipa noastră te va contacta în cel mai scurt timp.

Cum sunt protejate documentele personale pe care vi le trimit?

Imediat după primirea documentelor tale, acestea sunt arhivate într-un centru de date de maximă securitate cu numeroase niveluri de controale de securitate, care protejează datele tale împotriva accesului neautorizat.

Cine are acces la documentele mele?

Un sistem de control al accesului foarte restrictiv este pus în aplicare pentru a asigura că doar departamentul care lucrează la verificarea documentelor tale are acces la aceste date.

Contul de joc mi-a fost blocat deoarece nu am finalizat verificarea identității. Ce fac?

În cazul tău este necesar să ne transmiți prin email copia documentului, mai exact o copie/ poză color, clară și completă a cărții de identitate. După transmiterea cu succes a documentului, termenul de verificare poate fi de până la 48 de ore. De îndată ce verificarea va fi finalizată, te vom informa printr-un e-mail că întreaga procedură a luat sfârșit.

Mi-a fost închis contul de joc iar soldul meu a fost trimis la bugetul de stat. Cum pot să recuperez această sumă?

Te rugăm să reții că un cont de joc ce a fost închis deoarece nu s-a respectat termenul legal de parcurgere a procesului de verificare va putea fi redeschis doar după ce acest proces este finalizat cu succes însă, în situația în care soldul contului tău de joc a fost transmis către bugetul de stat, acesta nu mai poate fi recuperat