Retrageri

Cum efectuez o retragere?

În conformitate cu legislația în vigoare și în conformitate cu Termenii și Condițiile site-ului efortuna.ro, pentru a putea înregistra o cerere de retragere este necesar să te asiguri că ai parcurs cu succes procesul de verificare al identității, proces fără de care metodele de retragere nu sunt active pentru contul tău.

Pentru a solicita o cerere de retragere este necesar să accesezi secțiunea Contul meu printr-un click pe numele tău de utilizator din colțul din dreapta-sus al ecranului, apoi selectezi opțiunea Tranzacții și apoi Retragere, de unde trebuie să alegi metoda de retragere dorită, să introduci suma pe care dorești să o retragi, iar apoi să apeși butonul Retragere.

Vei putea înregistra o cerere de retragere ce va fi analizată ulterior de către departamentul de Audit, iar în cel mai scurt timp posibil vei fi notificat prin e-mail cu privire la statutul tranzacției tale. efortuna.ro respectă termenul legal de procesare al unei de retrageri, care este de maximum 3 zile lucrătoare..

Care este limita minimă și maximă de retragere?

  • Limita minimă pentru retragerile solicitate prin intermediul cardului bancar (MasterCard/Visa), Neteller sau Skrill este de 50 RON, iar limita maximă este de 10.000 RON per tranzacție.
  • Limita minimă pentru retragerile solicitate prin intermediul transferului bancar este de 100 RON, iar limita maximă este de 60.000 RON per tranzacție.
  • Limita minimă pentru retragerile solicitate prin intermediul transferului bancar este de 100 RON, iar limita maximă este de 60.000 RON per tranzacție.
  • Limita minimă pentru retragerile solicitate prin intermediul agențiilor Fortuna este de 10 RON, iar limita maximă este de 30.000 RON per tranzacție.
Cât durează până se efectuează retragerea?

Procesarea unei cereri de retragere se efectuează în termen de maximum 72 de ore de la solicitarea acesteia. De asemenea, în funcție metoda de retragere aleasă, termenul în care puteți intra în posesia sumei retrase este diferit.

În cât timp primesc banii în contul bancar?

După procesarea cererii tale de retragere, suma va fi vizibilă în contul tău bancar în minimum 2 zile lucrătoare. Acest termen se poate prelungi până la 9 zile lucrătoare, termen ce este influențat exclusiv de procedurile adoptate de banca emitentă a cardului tău bancar .

Care sunt metodele de retragere acceptate?

Metodele de retragere valabile pe site-ul efortuna.ro sunt următoarele:

  • card bancar(MasterCard/Visa)
  • transfer bancar
  • Neteller
  • Skrill
  • Cashpoint, reprezentând retragerile prin intermediul agențiilor Fortuna.

Indiferent de metoda de retragere aleasă de tine, este necesar ca acea metodă de plată să fi fost utilizată la alimentarea contului tău de joc. De asemenea, toate aceste cereri de retragere se vor procesa în conformitate cu procedurile de retragere ce îți sunt afișate pe pagina atribuită retragerilor.

Cum efectuez o retragere prin intermediul cardului bancar?

Pentru a solicita o cerere de retragere prin intermediul cardului bancar, este necesar să accesezi secțiunea Contul meu printr-un click pe numele tău de utilizator din colțul din dreapta-sus a ecranului, apoi selectezi opțiunea Tranzacții și apoi Retragere de unde trebuie să alegi metoda de retragere prin intermediul MasterCard sau Visa, în funcție de tipul cardului pe care l-ai folosit la depunere, să introduci suma pe care dorești să o retragi în câmpul Sumă, să selectezi din listă cardul prin intermediul căruia dorești să retragi, iar apoi să apeși butonul Retragere.

Îți reamintim că, după înregistrarea cererii de retragere, aceasta va fi analizată ulterior de către departamentul de Audit, iar în cel mai scurt timp posibil vei fi notificat prin e-mail cu privire la statutul tranzacției tale. Termenul maxim de analiză este de 3 zile lucrătoare.

Cum efectuez o retragere prin intermediul transferului bancar?

Pentru a solicita o cerere de retragere prin intermediul transferului bancar, este necesar să accesezi secțiunea Contul meu printr-un click pe numele tău de utilizator din colțul din dreapta-sus al ecranului, apoi selectezi opțiunea Tranzacții și apoi Retragere , de unde trebuie să alegi metoda de retragere „Transfer bancar”, să introduci suma pe care dorești să o retragi în câmpul Sumă, iar apoi să apeși butonul Retragere. După ce ai urmat pașii de mai sus, vei fi transferat către o pagina secundară unde va fi necesar să introduci datele bancare solicitate iar apoi. Pentru finalizarea solicitării retragerii trebuie să apeși pe butonul Submit.

Îți reamintim că suma minimă de retragere prin intermediul transferului bancar este de 100 lei.

În fereastra unde trebuie completate datele bancare, te rugăm să ai în vedere următoarele:

  • la rubrica „Bank Name” trebuie trecut numele băncii
  • la rubrica „Branch Location” trebuie scrisă sucursala băncii unde ai contul bancar (acest câmp nu este obligatoriu)
  • la rubrica „Payee” trebuie să notezi numele titularului contului bancar, care trebuie să fie același cu cel al titularului contului de joc online de pe efortuna.ro
  • la rubrica IBAN trebuie trecut codul IBAN al contului bancar aferent titularului menționat la rubrica de mai sus. Codul IBAN se regăsește pe orice extras de cont;
  • la rubrica SWIFT BIC trebuie trecut codul SWIFT al băncii respective. Aceste coduri pot fi găsite fie pe site-ul băncii (de obicei la pagina de contact), fie pe Google.

Cum efectuez o retragere prin intermediul agențiilor Fortuna?

Pentru a solicita o cerere de retragere prin intermediul agențiilor Fortuna, este necesar să accesezi secțiunea Contul meu printr-un click pe numele tău de utilizator din colțul din dreapta-sus al ecranului, apoi selectezi opțiunea Tranzacții și apoi Retragere, de unde trebuie să alegi metoda de retragere Cashpoint, să introduci suma pe care dorești să o retragi în câmpul Sumă, să selectezi din lista de mai jos adresa agenției de unde dorești să ridici suma retrasă, iar la final să apeși butonul Retragere.

Te rugăm să te asiguri că în momentul în care înregistrezi cerere de retragere vei selecta exact adresa agenției în care dorești să te prezinți pentru înmânarea sumei, deoarece orice cerere de retragere va fi procesată doar către agenția pe care tu o selectezi.

După înregistrarea cererii de retrage, aceasta va fi analizată de către departamentul de Audit, iar la procesarea acestei tranzacții vei primi prin e-mail două notificări. Prima notificare îți va confirma procesarea cererii tale, iar în cea de-a doua notificare vei regăsi adresa agenției selectate, intervalul orar în care suma retrasă va fi disponibilă pentru înmânare, precum și codul unic de retragere pe care va trebui să îl prezinți operatorului din agenție. Suma retrasă va putea fi ridicată doar în intervalul orar ce ți s-a transmis prin e-mail și doar din agenția selectată de tine.

Nu am ridicat suma retrasă în agenție și a expirat termenul de ridicare. Ce se întâmplă cu suma retrasă?

Dacă nu ai avut posibilitatea de a ridica din agenție suma aferentă retragerii, te asigurăm că banii vor fi restituiți în contul tău efortuna.ro cel târziu a doua dimineață după data de expirare a tranzacției.

Am ales greșit adresa agenției, cum o pot modifica?

În situația în care ai greșit adresa agenției, iar cerera ta de retragere nu a fost încă procesată, ai posibilitatea de a accesa secțiunea Tranzacții din contul tău de joc, unde ai posibilitatea de a anula cererea de retragere existentă. După ce ai anulat cererea de retragere va fi necesar să înregistrezi o cerere de retragere nouă, cu datele corecte. Deoarece efortuna.ro nu are posibilitatea de a modifica agenția pe care tu ai ales-o la momentul înregistrării cererii de retragere, în cazul în care cererea ta de retragere a fost deja procesată și ai primit această confirmare prin intermediul adresei de e-mail, aceasta nu mai poate fi anulată. În această situație, va fi necesar să aștepți expirarea tranzacției de retragere, termen ce poate fi regăsit în notificarea de procesare ce ai primit-o prin e-mail. După expirarea acestui termen, suma retrasă va fi resturnată în contul tău de joc.

Deoarece Fortuna.ro nu are posibilitatea de a modifica agenția pe care tu ai aloes-o la mopmentul înregistrării cererii de retragere,în cazul în care cererea ta de retragere a fost deja procesată și ai primit această confirmare prin intermediul adresei de e-mail,aceasta nu mai poate fi anulată. În această situație, va fi necesar să aștepți expirarea tranzacției de retragere, termen ce poate fi regăsit în notificarea de procesare ce ai primit-o prin e-mail. După expirarea acestui termen, suma retrasă va fi resturnată în contul tău de joc.

Cum efectuez o retragere prin intermediul Neteller?

Pentru a solicita o cerere de retragere prin intermediul Neteller, este necesar să accesezi secțiunea Contul meu printr-un click pe numele tău de utilizator din colțul din dreapta-sus al ecranului, apoi selectezi opțiunea Tranzacții și apoi Retragere, de unde trebuie să alegi metoda de retragere prin Neteller, să introduci suma pe care dorești să o retragi în câmpul Sumă, iar apoi să apeși butonul Retragere.

Cum efectuez o retragere prin intermediul Skrill?

Pentru a solicita o cerere de retragere prin intermediul Skrill, este necesar să accesezi secțiunea Contul meu printr-un click pe numele tău de utilizator din colțul din dreapta-sus al ecranului, apoi să selectezi opțiunea Tranzacții și apoi Retragere, de unde trebuie să alegi metoda de retragere prin Skrill, să introduci suma pe care dorești să o retragi în câmpul Sumă, iar la final să apeși butonul Retragere.

Se pot efectua retrageri folosind metoda Paysafecard?

Metoda de plată Paysafecard este disponibilă doar pentru efectuarea depunerilor pe site-ul efortuna.ro, deoarece aceasta nu permite solicitarea retragerilor. În situația în care depunerile în contul tău de joc au fost efectuate prin intermediul PaySafeCard, vei avea posibilitatea de a înregistra cereri de retragere prin intermediul agențiilor stradale Fortuna. Te rugăm să reții că toate retragerile sunt supuse procedurilor de retragere afișate pe pagina dedicată acestora și vor fi analizate de către departamentul de Audit înainte de procesare.

Am efectuat o cerere de retragere, iar aceasta a fost anulată. Cum pot afla motivul anulării acesteia?

În momentul când o cerere de retragere este anulată, toate detaliile cu privire la motivul anulării acesteia sunt transmise de către departamentul abilitat pe adresa de email aferentă contului tău de joc. În situația în care există totuși anumite nelămuriri cu privire la înștiințarea primită, poți contacta departamentul de asistență pentru clienți unde vei primi clarificările necesare.

Percepeți taxe pentru retragere?

Te informăm că efortuna.ro nu percepe vreo taxă de tranzacționare, însă te rugăm să reții că poate exista posibilitatea ca banca emitentă a cardului tău de credit sau de debit să impună un comision pentru tranzacțiile online. De asemenea, te rugăm să reții că pentru toate retragerile efectuate din contul tău online este reținut la sursă impozitul de 1%.

Există restricții înainte de a efectua o retragere?

Înainte de a efectua o primă retragere din contul tău de joc, te rugăm să te asiguri că ai parcurs cu succes procesul de verificare a identității. Până la parcurgerea acestui process impus de către legislația în vigoare, nu vei avea posibilitatea de a efectua retrageri.

Pot verifica statutul retragerii mele?

Poți verifica statutul retragerii sau retragerilor solicitate dacă accesezi secțiunea Contul meu, printr-un click pe numele tău de utilizator din colțul din dreapta-sus al ecranului, apoi să selectezi opțiunea Tranzacții și apoi Retrageri în așteptare, unde vei regăsi retragerea solicitată până la momentul procesării.

Ce reprezintă codul IBAN?

Codul IBAN (International Bank Account Number) reprezintă un standard internațional de numerotare a conturilor bancare. Acesta este un număr unic de identificare a contului unui client deschis la o bancă, format din 24 de caractere. Pentru a afla codul IBAN, verificați extrasul de cont sau solicitați unui reprezentant al băncii unde aveți deschis contul un extras de cont.