Cashpoint

Ce inseamnă Cashpoint?

Cashpoint este denumirea metodei de plată pentru platforma online efortuna.ro prin intermediul agențiilor stradale.

Această metodă îți oferă posibilitatea de a tranzacționa prin intermediul tuturor agențiilor Fortuna, indiferent unde te-ai afla, cât timp cât ai o agenție Fortuna în apropiere. Pentru a depune prin intermediul Cashpoint este necesar să te prezinți în agenție, să precizezi numele tău de utilizator, suma pe care dorești să o depui și să prezinți actul tău de identitate operatorului.

Cum pot afla agențiile ce au disponibilă opțiunea Cashpoint?

Pentru tranzacțiile de depunere, te informăm că te poți prezenta în oricare dintre agențiile Fortuna. Pentru a vizualiza lista agențiilor, ai posibilitatea de a accesa link-ul https://agentii.efortuna.ro/offices.

Pentru tranzacțiile de retragere, în schimb, este necesar să verifici lista disponibilă în formularul de înregistrare a cererii de retragere de pe platforma online. Aici, ți se vor detalia toate agențiile ce au disponibilă opțiunea de Cashoint pentru retragere. În ceea ce privește agențiile Fortuna ce sunt semnalizate ca fiind partenere, există posibilitatea ca acestea să nu aibă disponibilă opțiunea Cashpoint. Pentru agențiile partenere Fortuna, te rugăm să apelezi la operatorul local pentru a te informa cu privire la disponibilitatea acestei metode de plată în locația respectivă.

Care este limita minimă și maximă de depunere prin intermediul Cashpoint?

Limitele minime și maxime de depunere sunt diferite în funcție de metoda de plată aleasă. Limita minimă pentru depunere prin intermediul agențiilor Fortuna este de 10 RON, iar limita maximă este de 50.000 RON per tranzacție.

Cum pot depune prin intermediul Cashpoint?

Pentru a depune prin intermediul Cashpoint este necesar să te prezinți într-una dintre agențiile Fortuna, să precizezi numele tău de utilizator, suma pe care dorești să o depui și să prezinți actul tău de identitate operatorului.

Nu mi se acceptă depunerea prin Cashpoint, ce pot face?

În situația în care nu ai avut posibilitatea de a efectua o depunere în contul tău de joc prin intermediul agențiilor Fortuna, te rugăm să transminți un e-mail către Departamentul de Asistență. Situația ta va fi verificată, iar în momentul în care se va identifica motivul restricționării, vei primi un răspuns ce va conține toate datele necesare pentru continuarea activității tale.

Cum efectuez o retragere prin intermediul agențiilor Fortuna?

Pentru a solicita o cerere de retragere prin intermediul agențiilor Fortuna, este necesar să accesezi secțiunea Contul meu printr-un click pe numele tău de utilizator din colțul din dreapta-sus a ecranului, apoi să selectezi opțiunea Tranzacții și apoi Retragere.

În această secțiune trebuie să alegi metoda de retragere Cashpoint, să introduci suma pe care dorești să o retragi în câmpul Sumă, să selectezi din listă adresa agenției de unde dorești să ridici suma retrasă, iar apoi să apeși butonul Retragere.

Te rugăm să te asiguri că în momentul în care înregistrezi cerere de retragere vei selecta exact adresa agenției în care dorești să te prezinți pentru înmânarea sumei, deoarece orice cerere de retragere va fi procesată doar către agenția pe care tu o selectezi.

După înregistrarea cererii de retragere, aceasta va fi analizată de către departamentul de Audit, iar la procesarea acestei tranzacții vei primi prin e-mail două notificări. Prima notificare îți va confirma procesarea cererii tale.

În cea de-a doua notificare vei regăsi adresa agenției selectate, intervalul orar în care suma retrasă va fi disponibilă pentru înmânare, precum și codul unic de retragere pe care va trebui să îl prezinți operatorului din agenție. Suma retrasă va putea fi ridicată doar în intervalul orar ce ți s-a transmis prin e-mail și doar din agenția selectată de tine.

Nu am ridicat suma retrasă în agenție și a expirat termenul de ridicare. Ce se întâmplă cu suma retrasă?

În situația în care nu ai reușit să te prezinți în agenția aleasă pentru a ridica suma de bani retrasă, te informăm că, după expirarea termenului transmis în momentul procesării cererii tale, suma va fi restituită în contul tău de joc. Există posibilitatea de a exista o întărziere de vizibilitate, însă te asigurăm că suma va fi vizibilă în contul tău, cel târziu, în cursul dimineții următoare expirării tranzacției.

Am efectuat o cerere de retragere iar aceasta a fost anulată. Cum pot afla motivul anulării acesteia?

În momentul în care o cerere de retragere este anulată, toate detaliile cu privire la motivul anulării acesteia sunt transmise de către departamentul abilitat pe adresa de email aferentă contului tău de joc.

Am ales greșit adresa agenției, cum o pot modifica?

Dacă cererea ta de retragere nu a fost încă procesată, ai posibilitatea de a accesa secțiunea Tranzacții din contul tău de joc, iar în rubrica ai posibilitatea de a anula cererea de retragere existentă. După ce ai anulat cererea de retragere va fi necesar să înregistrezi o cerere de retragere nouă, cu datele corecte.

Deoarece Fortuna nu are posibilitatea de a modifica agenția pe care tu ai ales-o la momentul înregistrării cererii de retragere, în cazul în care cererea ta de retragere a fost deja procesată și ai primit această confirmare prin intermediul adresei de e-mail, aceasta nu va mai putea fi anulată. În această situație, va fi necesar să aștepți expirarea tranzacției de retragere, termen ce poate fi regăsit în notificarea de procesare ce ai primit-o prin e-mail. După expirarea acestui termen, suma retrasă va fi returnată în contul tău de joc.

Poate depune o altă persoană în contul meu de joc?

Îți reamintim că un cont de joc poate fi utilizat doar de către titularul acestuia, astfel că nu este posibil ca o altă persoană să efectueze tranzacții în contul tău de joc, indiferent de gradul de rudenie sau dacă aceștia au acceptul tău verbal sau scris.

Care este limita minimă și maximă de retragere?

Limita minimă pentru retragerile solicitate prin intermediul agențiilor Fortuna este de 10 RON, iar limita maximă este de 30.000 RON per tranzacție.

Cât durează până intru în posesia retragerii deja procesate?

Retragerile procesate prin intermediul agențiilor stradale Fortuna sunt cele mai rapide, deoarece poți intra în posesia sumei retrase în aceeași zi cu procesarea acesteia sau cel târziu a doua zi, în funcție termenul precizat în email-ul transmis către adresa ta de email imediat după procesarea retragerii.

Există restricții în efectuarea unei retrageri?

Înainte de a efectua o primă retragere din contul tău de joc, te rugăm să te asiguri că ai parcurs cu succes procesul de verificare a identității. Până la parcurgerea acestui proces, precum este impus de către legislația în vigoare, nu vei avea posibilitatea de a efectua retrageri.

De asemenea, te rugăm să reții că toate retragerile se încadrează în limitări de sumă atât minime, cât și maxime.

Pot verifica statutul retragerii mele?

Poți verifica statutul retragerii sau retragerilor solicitate dacă accesezi secțiunea Contul meu printr-un click pe numele tău de utilizator din colțul din dreapta-sus al ecranului, apoi selectezi opțiunea Tranzacții și apoi Retrageri în așteptare unde vei regăsi retragerea solicitată până la mometul în care aceasta este procesată.