Cashpoint

Ce inseamnă Cashpoint?

Cashpoint este denumirea metodei de plată pentru platforma online efortuna.ro prin intermediul agențiilor stradale.

Această metodă îți oferă posibilitatea de a tranzacționa prin intermediul tuturor agențiilor Fortuna, indiferent unde te-ai afla, cât timp cât ai o agenție Fortuna în apropiere. Pentru a depune prin intermediul Cashpoint este necesar să te prezinți în agenție, să precizezi numele tău de utilizator, suma pe care dorești să o depui și să prezinți actul tău de identitate operatorului.

Cum pot afla agențiile ce au disponibilă opțiunea Cashpoint?

Pentru tranzacțiile de depunere, te informăm că te poți prezenta în oricare dintre agențiile Fortuna. Pentru a vizualiza lista agențiilor, ai posibilitatea de a accesa link-ul https://agentii.efortuna.ro/offices.

Pentru tranzacțiile de retragere, în schimb, este necesar să verifici lista disponibilă în formularul de înregistrare a cererii de retragere de pe platforma online. Aici, ți se vor detalia toate agențiile ce au disponibilă opțiunea de Cashoint pentru retragere. În ceea ce privește agențiile Fortuna ce sunt semnalizate ca fiind partenere, există posibilitatea ca acestea să nu aibă disponibilă opțiunea Cashpoint. Pentru agențiile partenere Fortuna, te rugăm să apelezi la operatorul local pentru a te informa cu privire la disponibilitatea acestei metode de plată în locația respectivă.

Care este limita minimă și maximă de depunere prin intermediul Cashpoint?

Limitele minime și maxime de depunere sunt diferite în funcție de metoda de plată aleasă. Limita minimă pentru depunere prin intermediul agențiilor Fortuna este de 10 RON, iar limita maximă este de 50.000 RON per tranzacție.

Cum pot depune prin intermediul Cashpoint?

Pentru a depune prin intermediul Cashpoint este necesar să te prezinți într-una dintre agențiile Fortuna, să precizezi numele tău de utilizator, suma pe care dorești să o depui și să prezinți actul tău de identitate operatorului.

Nu mi se acceptă depunerea prin Cashpoint, ce pot face?

În situația în care nu ai avut posibilitatea de a efectua o depunere în contul tău de joc prin intermediul agențiilor Fortuna, te rugăm să transminți un e-mail către Departamentul de Asistență. Situația ta va fi verificată, iar în momentul în care se va identifica motivul restricționării, vei primi un răspuns ce va conține toate datele necesare pentru continuarea activității tale.

Poate depune o altă persoană în contul meu de joc?

Îți reamintim că un cont de joc poate fi utilizat doar de către titularul acestuia, astfel că nu este posibil ca o altă persoană să efectueze tranzacții în contul tău de joc, indiferent de gradul de rudenie sau dacă aceștia au acceptul tău verbal sau scris.

De ce s-a schimbat modul în care retrag prin agențiile Fortuna?

Pentru a menține un grad ridicat de securitate pentru utilizatorii noștri, sistemul de verificare și onorare a retragerilor prin intermediul agențiilor, a fost upgradat. Prezentul sistem de retragere prin intermediul agenției îți oferă siguranță și mai multă transparență, având posibilitatea de a verifica retragerea ta în agenție, în baza credențialelor atribuite contului de joc.

Cum fac retragerea prin agenție acum?

  • Îți verifici numărul de telefon. Pe ecran o să fie afișat numărul de telefon pe care l-ai înregistrat în contul de joc. Citește cu atenție, iar dacă numărul de telefon afișat este cel pe care îl folosești în prezent, apasă butonul de verificare și vei primi un sms cu cod de verificare. Dacă numărul de telefon afișat nu mai este utilizat de tine, efectuează schimbarea accesând ”Setări date personale”.
  • Îți înregistrezi cerere de retragere dorită. După introducerea codului de verificare, pe care îl primești prin sms, pagina de retragere va fi debocată și vei putea să-ți înregistrezi retragerea dorită, la fel ca până acum.
  • Te prezinți în agenția selectată odată ce retragerea ta este aprobată. Singurele noutăți sunt că îți vom transmite prin sms informațiile privind cererea ta de retragere, iar în agenție va trebui să te loghezi în sistem cu credențialele tale (numărul de telefon înregistrat în contul de joc și codul PIN temporar pe care îl vei primi prin sms).

Cererea ta de retragere va fi vizibilă pentru operatorul din agenție, odată ce tu te loghezi din agenție, în contul de joc. Astfel, plata retragerii va fi onorată.

De ce trebuie să-mi verific numărul de telefon?

Prin acest proces ne asigurăm că informațiile transmise vor ajunge la tine. Totodată, acest proces te ajută pe tine să-ți actualizezi datele de contact din contul de joc. Astfel, comunicarea dintre noi nu va fi întreruptă și se va realiza în condiții de siguranță.

Cum îmi verific numărul de telefon?

Pentru a verifica numărul de telefon, este necesar să te asiguri că numărul afișat pe pagina de retragere este într-adevăr cel pe care îl utilizezi.

Dacă numărul de telefon a fost înregistrat corect, apasă butonul ”VERIFICĂ”, iar în maximum 20 de secunde vei primi un sms cu un cod de verificare.

Dacă numărul de telefon pe care l-ai înregistrat în contul de joc a fost scris greșit sau nu mai este cel pe care îl utilizezi în prezent, apasă butonul ”DATE PERSONALE” și vei fi direcționat către pagina de setări a datelor de contact, unde vei putea modifica numărul de telefon.

După ce modifici numărul de telefon, accesează din nou pagina de retragere Cashpoint și apasă butonul ”VERIFICĂ”.

Nu-mi permite să schimb numărul de telefon.

Cel mai probabil acel număr de telefon este invalid sau este înregistrat într-un alt cont de joc. Te rugăm să introduci un număr de telefon pe care îl utilizezi doar tu și să te asiguri că l-ai scris corect.

Am introdus codul de verificare. Ce fac acum?

După ce introduci codul de verificare pe care l-ai primit prin sms, pagina de retragere se va debloca și vei putea să-ți înregistrezi cererea de retragere dorită. Nu este nimic schimbat la pagina de retragere prin intermediul agenției.

Am verificat numărul de telefon, dar nu am primit niciun cod.

Te rugăm să accesezi ”Contul meu” – ”Setări” – ”Setări date personale” și să te asiguri că în contul de joc este înregistrat corect numărul tău de telefon.

Va trebui să verific numărul de telefon la fiecare retragere?

Acest proces de verificare a numărului de telefon trebui parcurs doar la prima retragere prin agenție sau atunci când îți schimbi numărul de telefon înregistrat în contul de joc.

Cum îmi dau seama că retragerea mea a fost aprobată?

Odată ce solicitarea ta de retragere este aprobată, îți vom trimite un sms prin care te notificăm în acest sens. Toate cererile de retragere sunt verificate de către echipa de audit a Fortuna, iar timpul de verificare este determinat de numărul de solicitări înregistrate.

De asemenea, poți urmări din contul tău de joc stadiul cererii de retragere, la rubrica ”Retragere în așteptare” (desktop) sau ”Tranzacții în așteptare” (aplicație mobilă).

Pot vizualiza în ce stadiu se află retragerea mea?

Poți urmări din contul tău de joc stadiul cererii de retragere, la rubrica ”Retragere în așteptare” (desktop) sau ”Tranzacții în așteptare” (aplicație mobilă).

Am primit SMS cu un cod PIN. Pot să mă duc în agenție să ridic banii?

Încă nu. Trebuie să aștepți recepționarea unui sms în care ești informat că cererea de retragere a fost aprobată. Codul PIN trimis îți va servi la conectarea, din agenție, la contul de joc, acțiune necesară pentru ridicarea banilor.

Când primesc codul de retragere?

Nu vei mai primi un cod de retragere. Retragerea ta va fi identificată de către operatorul din agenție, odată ce te conectezi în agenție la contul tău de joc, prin introducerea credențialelor solicitare (numărul de telefon din contul de joc și codul PIN).

În ce interval de timp pot să ridic banii din agenție?

Vei avea la dispoziție un interval de 72 de ore din momentul aprobării retragerii, să ridici banii din agenția Fortuna pe care ai ales-o.

Dacă nu vei ridica banii în intervalul menționat, suma va fi returnată în soldul contului de joc.

Ce date îi furnizez operatorului din agenție?

Operatorului din agenție îi vei prezenta cartea de identitate, după ce te-ai conectat la contul de joc prin introducerea credențialelor solicitate (numărul de telefon și codul PIN). Doar titularul contului de joc va intra în contact cu operatorul din agenție.

Ce este acest cod PIN?

Codul PIN este codul tău unic prin intemediul căruia te vei conecta la contul de joc dintr-o agenție Fortuna. Acest cod, este setat de tine la prima logare în contul de joc din agenție.

Îți recomandăm să nu-ți alegi un cod PIN ce poate fi ușor deductibil. Codul PIN, la fel ca parola contului de joc, face parte din categoria datelor confidențiale, cunoscute doar de către titularul contului de joc.

Am înregistrat încă o cerere de retragere, iar prima retragere a fost anulată. De ce?

Conform procedurilor de retragere, poți avea maxim o retagere prin agenție în așteptare. O solicitare de retragere prin agenție, înregistrată înainte de verificarea precedentei, va fi interpretată de sistem ca o modificare a alegerii tale inițiale, motiv pentru care prima solciitare va fi automat anulată.

Cum aflu de ce nu-mi este aprobată cererea de retragere?

Dacă cererea ta de retragere nu a fost aprobată, motivul poate fi generat de mai multe situații. Fie este necesar să completezi procesul de verificare a contului de joc, prin transmiterea unui document suplimentar, fie va trebui să retragi printr-o altă metodă de plată pe care ai utilizat-o la alimentarea contului, deoarece legislația în domeniu impune acest lucru.

Oricare ar fi cauza, departamentul abilitat ți-a trimis un mesaj la adresa de e-mail înregistrată în contul de joc în care îți explică ce trebuie să faci pentru a retrage fondurile dorite. Astfel, te rugăm să verifici cu atenție adresa ta de e-mail înregistrată în contul de joc.

Am introdus codul PIN în agenție, iar acum îmi apare mesajul că este blocat contul meu de joc. Ce trebuie să fac?

Te rugăm să iei legătura cu Departamentul de Asistență Clienți prin unul dintre canalele de comunicare disponibile:

  • la numărul de telefon +4031 423 15 00
  • la adresa de e-mail [email protected]
  • prin chat, pe site-ul efortuna.ro sau din aplicația mobilă.