Ce este GDPR?

Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) (UE) 2016/679 este un regulament al legislației UE privind protecția datelor și viața privată a tuturor persoanelor din Uniunea Europeană.

Scopul GDPR este de a se asigura că persoanele au un nivel ridicat de protecție și control asupra datelor lor personale.

Care sunt drepturile persoanelor vizate în cadrul GDPR și cum le pot gestiona?

GDPR introduce o gamă largă de drepturi ale persoanei și reguli care pot fi aplicate societăților care prelucrează date cu caracter personal. Unele drepturi reprezintă doar o prelungire a legislației anterioare; altele sunt noi în lumea protecției datelor. Drepturile tale includ acum:

  • Dreptul de acces la datele tale personale
  • Dreptul la rectificarea datelor tale personale
  • Dreptul de ștergere ("Dreptul de a fi uitat")
  • Dreptul de a restricționa prelucrarea
  • Dreptul la transferabilitatea datelor
  • Dreptul la obiecții

Poți să îți exerciți drepturile prin intermediul contului de joc:

  1. Deschide formularul de contact
  2. Selectează GDPR
  3. Completează cererea
  4. Trimite formularul

Reține că trebuie să fii conectat (ă). Solicitările jucătorilor care nu s-au conectat nu pot fi procesate.

După ce trimiți formularul, îți vom procesa solicitarea și îți vom răspunde în termen de o lună.

Vreau să ștergeți toate datele pe care le procesați, adică vreau să îmi execut "dreptul de a fi uitat".

"Dreptul de a fi uitat" nu este un drept absolut și se aplică numai în anumite circumstanțe. Aceasta înseamnă că, dacă ești jucător Fortuna, nu îți putem șterge datele chiar dacă ți-ai închis contul de joc.

De ce are Fortuna nevoie de acordul meu în vederea prelucrării datelor în scopuri de marketing?

Aici, la Fortuna, este important să ne menținem clienții mulțumiți și bine informați. De aceea avem întotdeauna grijă de datele tale personale. Și pentru că întotdeauna dorim să îți pregătim oferte personalizate speciale și servicii sportive actualizate, trebuie să ne furnizezi acordul tău de marketing.

Cum îmi pot da acordul de marketing?

Poți face acest lucru foarte ușor prin intermediul contului tău de joc – citește acordul de marketing și acceptă-l. De asemenea, îți poți retrage consimțământul de marketing prin intermediul contului de joc.

Înregistrări ale apelurilor telefonice

Ori de câte ori ne sunați, vă putem cere să acceptați înregistrarea apelurilor la începutul fiecărui apel. Vă vom informa mereu despre o astfel de înregistrare în avans. Dacă nu doriți ca apelul să fie înregistrat, ne puteți contacta prin e-mail sau chat. Stocăm înregistrările apelurilor numai pentru o perioadă de timp de maximum 1 an.

Considerăm că protejarea confidențialității și a informațiilor personale ale clientului nostru este o obligație principală. Puteți fi sigur că vom trata datele personale cu toată atenția și în conformitate cu legislația și reglementările în vigoare. Vă protejăm datele în cea mai mare măsură posibilă, în conformitate cu nivelul tehnic al resurselor disponibile.

Unde găsesc mai multe informații despre prelucrarea datelor mele personale?

Mai multe informații referitoare la prelucrarea datelor personale pot fi găsite în Politica de confidențialitate. În cazul în care ai întrebări sau întrebări suplimentare, contactează-ne prin Asistență Clienți la +40 314 378 580 sau la contact@efortuna.ro. Sau poți contacta direct DPO (data protection officer) la dpo@efortuna.ro.