Suport Tehnic

Este disponibil un suport tehnic?

Pe baza modului în care produsele noastre funcționează, există o serie de factori care ar putea avea ca efect întâmpinarea de probleme tehnice la accesarea/navigarea anumitor secțiuni de pe site sau cu funcționalitatea generală a site-ului, cum ar fi:

  • Probleme de afișare și de funcționalitate
  • Probleme la depunerea/retragerea fondurilor
  • Probleme la autentificare
  • Mesaje de eroare neașteptate/neobișnuite
  • Link-uri nefuncționale
  • Dacă întâmpini oricare dintre problemele descrise mai sus, te rugăm să contactezi imediat echipa noastră de Asistență pentru Clienți.

Voi întâmpina probleme la accesare din cauza vitezelor reduse de rețea sau performanței dispozitivelor?

În cazul evenimentelor în timp real, te rugăm să ai în vedere că este posibil să fii dezavantajat din cauza unor probleme tehnice, cum ar fi vitezele reduse de rețea sau performanțele scăzute ale dispozitivelor utilizatorilor finali.

Cum șterg fișierele cache și cookie din browserul meu de internet de pe PC/Laptop?

Pentru a curăța istoricul browserului de internet din setări ("History") te rugăm ca în funcție de browserul pe care îl utilizezi să urmezi pașii detaliați mai jos:

  1. Pentru Google Chrome:
    • Dă clic pe butonul Customize and Control Google Chrome ("Personalizare și control Google Chrome") – acesta este situat în colțul din dreapta sus al browserului.
    • Dă clic pe History ("Istoric") (Ctrl+H)
    • Dă clic pe Clear Browsing data... ("Stergere datele de navigare...")
    • Selectați datele pe care doriți să le ștergeți, selectați intervalul de timp și confirmați ștergerea
  2. Pentru Mozilla Firefox:
    • Dă clic pe Tools ("Unelte") și selectați Options ("Opțiuni") din rândul de sus al browserului.
    • Selectați fila Privacy ("Confidențialitate")
    • Dă clic pe Clear your recent history ("Șterge istoricul recent")
    • Selectați datele pe care doriți să le ștergeți, selectați intervalul de timp și confirmați ștergerea
  3. Pentru Internet Explorer:
    • Dă clic pe Tools ("Unelte") - acesta este situat în colțul din dreapta sus al browserului.
    • Selectați internet Options ("Opțiuni Internet")
    • În fila General ("Generalități"), sub Browsing History ("Istoric browser"), dați clic pe Delete... ("Ștergere...")
    • Selectează datele pe care doriți să le ștergeți, selectați intervalul de timp și confirmați ștergerea.
  4. Pentru Opera:
    • Din meniul Opera, selectați Settings ("Setări")
    • Selectează Delete Private data... ("Ștergeți datele personale...")
    • Selectează datele pe care doriți să le ștergeți, selectați intervalul de timp și confirmați ștergerea.
  5. Pentru Safari:
    • În meniul Safari din partea de sus a ecranului, faceți clic pe Modificați.
    • Selectează Preferințe.
    • Fă clic pe Confidențialitate în partea de sus a ferestrei care se deschide.
    • Fă clic pe butonul Eliminați toate datele site-urilor web și apoi faceți clic pe Eliminați acum.
    • Fă clic pe X pentru a închide fereastra pop-up.

Cum șterg fișierele cache și cookie din browserul meu de internet de pe dispozitivul mobil?

Pentru a curăța istoricul browserului de internet din setări ("History") vă rugăm ca în funcție de tipul de telefon mobil pe care îl utilizați (Android / IOS) să urmați pașii detaliați mai jos:

  • Pentru Android:
  • Deschidem "Setări/Settings", accesăm "Stocare/Storage", apăsăm pe "Cached data" și alegem "OK".

  • Pentru IOS:
  • Deschidem "Setări/Settings", accesăm "Safari" și apăsăm pe "Clear History and Website Data" și alegem "Clear History and Data".

Ce trebuie să fac dacă întâmpin probleme la încărcarea unui joc?

Dacă întâmpini probleme în deschiderea unui joc, cum ar fi un ecran alb după încărcare, acestea pot fi cauzate de setările privind fișierele cookie ale browser-ului tău.

Dacă utilizezi Safari, te rugăm să accesezi Safari > Preferences (Preferințe) > Privacy (Confidențialitate) > apoi să setezi Always Allow (Permiteți întotdeauna) pentru Cookies and website data (Fișiere cookie și date website).

Dacă utilizezi alte browsere, te rugăm să activezi în browserul tău fișierele cookie provenite din terțe părți. După ce aceste modificări au fost aplicate, închide toate ferestrele din browserul tău care sunt momentan deschise și redeschide o nouă fereastră în browser, tastează adresa website-ului nostru și acum ar trebui să poți accesa jocul.

Dacă întâmpini alte probleme, te rugăm să contactezi unul dintre operatorii noștri din echipa de Asistență pentru Clienți specializată în probleme tehnice.