Serviciul de Asistență pentru Clienți

Informații Generale

Serviciul de Asistență Clienți este cea mai simplă modalitate de a contacta compania noastră în cazul în care ai întrebări sau nelămuriri. Toate întrebările tale vor fi adresate serviciului nostru pentru clienți conform instrucțiunilor de pe pagina de contact. Este important să ne furnizezi datele tale personale pentru a face posibilă identificarea ta.

Te rugăm să iei aminte că serviciul nostru pentru clienți acordă o mare importanță și considerație tuturor solicitărilor tale și îți răspunde în cel mai scurt timp posibil. Te rugăm să eviți pe cât posibil trimiterea mai multor emailuri pentru aceeași solicitare, deoarece aceasta nu va grăbi procesul de comunicare. Fiecare solicitare este preluată în ordine cronologică.

De asemenea, dorim să îți reamintim că paginile noastre de ajutor îți stau întotdeauna la dispoziție și reprezintă o excelentă sursă de informații. Atunci când ai întrebări, consultă mai întâi Termenii și Condițiile noastre, apoi secțiunea de Întrebări frecvente și, în cazul în care nu găsești răspunsul căutat, te rugăm să contactezi serviciul nostru pentru clienți oricând dorești.

Canale de Comunicare

Serviciul de Asistență pentru Clienți poate fi contactat prin următoarele canale de comunicare:

  • non-stop, prin e-mail, la adresa contact@efortuna.ro
  • telefonic la numărul 031.437.85.80, zilnic, în intervalul 10:00 - 22:00
  • prin intermediul chat-ului, zilnic în intervalul 10:00 - 22:00

Înregistrarea unei reclamații

Te rugăm să iei la cunoștință faptul că orice client poate înainta oricând o plângere în mod gratuit, contactând serviciul nostru pentru clienți.

Clienții pot să-și înainteze plângerile în termen de trei luni de la data la care s-a luat decizia sau a avut loc evenimentul care a cauzat plângerea.

O solicitare va fi considerată a fi plângere, conform definiției acceptate de companie, dacă utilizatorul raportează următoarele:

  • O eroare tehnică de funcționare a site-ului cauzată de companie.
  • Compania a luat o decizie care nu este în conformitate cu Termenii și Condițiile și/sau legea în vigoare.
  • Serviciul solicitat nu a fost obținut în totalitate sau a fost obținut parțial din cauza companiei sau a propriilor Termeni și Condiții și/sau a legii aplicabile.

Diferitele tipuri de servicii și procese predefinite asigură o procesare rapidă a plângerilor ajunse la serviciul nostru pentru clienți. Clienții vor primi un răspuns în termen de maxim 10 zile. În cazul în care natura motivului sau problemei care a cauzat plângerea nu permite procesarea acesteia în termenul limită menționat mai sus, clientul va fi informat în mod corespunzător și va primi actualizări privind stadiul de procesare până când un răspuns final este disponibil.

În cadrul procesului aplicat, disputa și faptele implicate sunt examinate, analizate și revăzute de către serviciul nostru pentru clienți sau de către departamentul corespunzător în funcție de responsabilități. Rezultatul procedurii descrise mai sus va fi comunicat către client în cel mai scurt timp posibil și poate conține următoarele informații:

  • confirmarea sau revocarea deciziei luate însoțite de un motiv întemeiat
  • clarificarea situației aflate în discuție
  • soluția finală sau informații intermediare în cazul unei probleme tehnice

Îți aducem la cunoștință că toată comunicarea cu utilizatorii este salvată, arhivată și se află la dispoziție în instrumentele de administrare a serviciului nostru pentru clienți pe întreaga durată a perioadei de reținere.