Suport Tehnic

Este disponibil un suport tehnic?

Există o serie de factori care ar putea avea ca efect întâmpinarea de probleme cu funcționalitatea generală a site-ului sau probleme tehnice la accesarea/navigarea anumitor secțiuni de pe site:

  • Probleme de afișare și de funcționalitate
  • Probleme la depunerea/retragerea fondurilor
  • Probleme la autentificare
  • Mesaje de eroare neașteptate/neobișnuite
  • Link-uri nefuncționale
  • Dacă întâmpini oricare dintre problemele descrise mai sus, te rugăm să contactezi imediat echipa noastră de Asistență pentru Clienți.

Voi întâmpina probleme la accesare din cauza vitezelor reduse de rețea sau performanței dispozitivelor?

În cazul evenimentelor în timp real, te rugăm să ai în vedere că este posibil să fii dezavantajat de vitezele reduse de rețea sau de performanțele scăzute ale dispozitivelor utilizatorilor finali.

Ce trebuie să fac dacă întâmpin probleme la încărcarea unui joc?

Dacă întâmpini probleme în deschiderea unui joc (cum ar fi un ecran alb după încărcare), acestea pot fi cauzate de setările privind fișierele cookie ale browser-ului tău.

Dacă utilizezi Safari, te rugăm să accesezi Safari > Preferences (Preferințe) > Privacy (Confidențialitate) > apoi să setezi Always Allow (Permiteți întotdeauna) pentru Cookies and website data (Fișiere cookie și date website).

Dacă utilizezi alte browsere, te rugăm să activezi în browserul tău fișierele cookie provenite din terțe părți. După ce aceste modificări au fost aplicate, închide toate ferestrele din browserul tău și redeschide o nouă fereastră în browser și tastează adresa website-ului nostru. Acum ar trebui să poți accesa jocul!

Dacă întâmpini alte probleme, te rugăm să contactezi unul dintre operatorii noștri din echipa de Asistență pentru Clienți specializată în probleme tehnice. Vei primi un răspuns în scurt timp.

Cum șterg fișierele cache și cookie din browserul meu de internet de pe PC/Laptop?

Pentru a curăța istoricul browserului de internet din setări ("History") te rugăm ca, în funcție de browserul pe care îl utilizezi, să urmezi pașii detaliați mai jos:

  1. Pentru Google Chrome:
    • Dă click pe butonul Customize and Control Google Chrome ("Personalizare și control Google Chrome") – acesta este situat în colțul din dreapta sus al browserului
    • Dă click pe History ("Istoric") (Ctrl+H)
    • Dă click pe Clear Browsing data ("Stergere datele de navigare")
    • Selectează datele pe care dorești să le ștergi, selectează intervalul de timp și confirmă ștergerea
  2. Pentru Mozilla Firefox:
    • Dă click pe Tools ("Unelte") și selectează Options ("Opțiuni") din rândul de sus al browserului
    • Selectează fila Privacy ("Confidențialitate")
    • Dă click pe Clear your recent history ("Șterge istoricul recent")
    • Selectează datele pe care dorești să le ștergi, selectează intervalul de timp și confirmă ștergerea
  3. Pentru Internet Explorer:
    • Dă click pe Tools ("Unelte") - acesta este situat în colțul din dreapta sus al browserului
    • Selectează Internet Options ("Opțiuni Internet")
    • În fila General ("Generalități"), sub Browsing History ("Istoric browser"), dă click pe Delete... ("Ștergere...")
    • Selectează datele pe care dorești să le ștergi, selectează intervalul de timp și confirmă ștergerea
  4. Pentru Opera:
    • Din meniul Opera, selectează Settings ("Setări")
    • Selectează Delete Private data... ("Șterge datele personale...")
    • Selectează datele pe care dorești să le ștergi, selectează intervalul de timp și confirmă ștergerea
  5. Pentru Safari:
    • În meniul Safari din partea de sus a ecranului, faci click pe "Modificați"
    • Selectează Preferințe.
    • Dă click pe "Confidențialitate" în partea de sus a ferestrei care se deschide
    • Dă click pe butonul "Eliminați" toate datele site-urilor web și apoi fă click pe "Eliminați acum"
    • Dă clic pe X pentru a închide fereastra pop-up.

Cum șterg fișierele cache și cookie din browserul meu de internet de pe dispozitivul mobil?

Pentru a curăța istoricul browserului de internet din setări ("History"), te rugăm să urmezi pașii de mai jos, în funcție de tipul de telefon mobil pe care îl utilizezi (Android / IOS):

  • Pentru Android:
  • Deschizi "Setări/Settings", accesezi "Stocare/Storage", apeși pe "Cached data" și alegi "OK".

  • Pentru IOS:
  • Deschizi "Setări/Settings", accesezi "Safari", apeși pe "Clear History and Website Data" și alegi "Clear History and Data".