Informații despre contul meu

Cum îmi pot accesa contul de joc?

Dacă ai finalizat cu succes înregistrarea, îl poți accesa introducând numele de utilizator și parola la rubrica de „Conectare” (în dreapta paginii sus). După introducerea datelor de autentificare dă click pe butonul „Conectare” sau confirmă folosind tasta Enter.

Cum îmi schimb numele de utilizator?

Această acțiune nu este posibilă. Fiecare utilizator poate fi înregistrat o singură dată pe site-ul Fortuna.ro. imediat ce te-ai înregistrat cu succes, trebuie să folosești contul creat cu numele de utilizator unic înregistrat.

Ce trebuie să fac dacă mi-am uitat numele de utilizator?

Te rugăm să te adresezi Serviciului Asistență pentru Clienți specificând numele și prenumele tău, adresa, data nașterii și adresa de e-mail introdusă la înregistrarea contului de joc. Echipa noastră te va contacta în cel mai scurt timp.

Cum îmi schimb parola din contul de joc?

Dacă ai acces la contul de joc dar vrei să îți schimbi parola, accesează secțiunea „Contul meu” unde vei găsi rubrica „Schimbare parolă” și urmezi instrucțiunile.

Ce trebuie să fac dacă mi-am uitat parola?

Mi-am uitat parola. Am urmat pașii din formularul de recuperare, dar parola pe care mi-ați dat-o nu poate fi folosită. De ce?

Primul pas în recuperarea parolei este câmpul „Parolă uitată” aflat sus în dreapta paginii principale. Dacă ai primit e-mail-ul cu parola temporală, te rugăm să ții cont că această parolă este valabilă 48 de ore. În cazul în care ai solicitat transmiterea parolei și nu ai reușit să îți accesezi e-mail-ul în termenul menționat mai sus, accesează din nou câmpul „Parolă uitată” . După autentificarea în cont cu parola temporară transmisă ți se va solicita modificarea acesteia.

Atenție! Te rugăm să reții că vei fi deconectat în mod automat dacă vei finaliza procesul de modificare al parolei.

Ce fac dacă am contul suspendat?

Te rugăm să contactezi Serviciul de Asistență pentru clienți al site-ului Fortuna.ro pentru a fi informat despre situația contului tău și ce măsuri trebuie luate pentru reactivarea acestuia.

Contul meu a fost blocat pentru că am introdus de mai multe ori parola greșită. Ce pot să fac?

Te rugăm să contactezi serviciul de Asistență pentru Clienți al site-ului Fortuna.ro pentru a cere informații cu privire la posibilitatea de accesare a contului de joc. Solicitarea ta trebuie să conțină motivul contactări precum și date de identificare, cum ar fi: numele și prenumele, data nașterii, numele tău de utilizator și adresa de e-mail introdusă la crearea contului.

Cum pot să-mi schimb adresa de e-mail din contul meu?

În situația în care îți poți accesa contul de joc, adresa de e-mail poate fi modificată prin accesarea secțiunii Contul meu, unde ai posibilitatea de modificare a acesteia. Pentru secțiunea de Casino site-ului, te rugăm să accesezi ”Contul meu” - ”Actualizare date” iar pentru secțiunea de pariuri online, te rugăm să accesezi secțiunea ”Contul meu” printr-un click pe numele tău de utilizator din colțul din dreapta-sus a paginii. Ulterior, vă rugăm să accesați secțiunea ”Setări” - ”Setări Personale”

În situația în care nu ai acces la contul de joc, trebuie să contactezi Serviciul de Asistență pentru Clienți prin transmiterea unui e-mail, care să conțină solicitarea de modificare a adresei de e-mail și o copie/poză color, clară și completă a cărții de identitate.

Cum pot să-mi schimb datele personale din contul meu?

Poți modifica datele tale personale prin accesarea secțiunii dedicate actualizării datelor din contul tău de joc,unde ai posibilitatea să îți actualizezi datele de contact.

Pentru secțiunea de Casino site-ului, te rugăm să accesezi ”Contul meu” - ”Actualizare date”

Pentru secțiunea de pariuri online, te rugăm să accesezi secțiunea ”Contul meu” printr-un click pe numele tău de utilizator din colțul din dreapta-sus a paginii. Ulterior, vă rugăm să accesați secțiunea ”Setări” - ”Setări Personale”

În această secțiune dumneavoastră aveți posibilitatea de a modifica următoarele date personale:

  • Adresă
  • Oraș
  • Cod poștal
  • Email
  • Număr de telefon