Înregistrare

Cum îmi deschid cont pe efortuna.ro?

Pe pagina principală www.efortuna.ro găsești secțiunea „Înregistrare”. După ce completezi toate câmpurile obligatorii și ești de acord cu Termenii și Condițiile noastre, poți finaliza procesul de înregistrare al contului tău efortuna.ro. De asemenea, asigură-te că:

  • ai introdus corect datele personale. Nu utiliza diacritice(Ș, ț)
  • ai introdus corect CNP-ul exact așa cum apare pe cartea de identitate
  • ai ales un nume de utilizator
  • ai introdus o parolă ce conține între 8 și 20 de caractere, cel puțin o majusculă (A-Z), o literă mică (a-z), o cifră (0-9) și la alegere un caracter special (@,# - $). Exemplu: FORtuna1234#

La înregistrare, mi se cere Cod Promoțional. De unde îl pot lua?

Secțiunea de „Cod promoțional” este opțională și necesită completare doar în situația în care ai un cod promoțional. În momentul în care va exista un cod promoțional aferent unei campanii, acesta va fi prezentat fie în banner-ul promoțional afișat pe site, fie în reclamele promoționale existente în agențiile Fortuna. Te poți înregistra și fără completarea câmpului "Cod promoțional".

Nu mă pot înregistra pentru că datele mele sunt deja înregistrate. Ce pot să fac?

În acest caz, înseamnă că ai deja înregistat un cont pe site-ul efortuna.ro. Dacă ți-ai uitat:

  • parola: te rugăm să accesezi secțiunea „Ați uitat parola?” și să urmezi pașii explicați
  • numele de utilizator: te rugăm să te adresezi Serviciului de Asistență pentru Clienți, specificând numele și prenumele, adresa, data nașterii și adresa de e-mail pe care ai introdus-o la înregistrare.

De asemenea, te informăm că ai dreptul de a te înregistra doar o singură dată la efortuna.ro. După înregistrarea cu succes a contului, datele tale vor fi salvate în baza noastră de date și nu ți se va permite o nouă înregistrare de cont.

De ce trebuie să introduc datele mele personale la înregistrare?

Introducerea datelor tale personale corecte reprezintă prima noastră condiție, înainte de a putea avea acces la serviciile noastre.

Nefiind permisă deschiderea de conturi multiple, avem nevoie de datele tale personale pentru a ne asigura că ai un cont unic și că ai vârsta minimă legală de participare. Totodată, datele personale ne ajută la identificarea clară a persoanei care dorește să utilizeze serviciile companiei Fortuna.

Prin intermediul datelor de contact introduse te putem contacta în cazul în care ai nevoie de asistență. Totodată, tot prin intermediul acestora îți vom trimite cele mai noi oferte speciale sau informații cu privire la contul de joc.

Cum pot fi sigur că înregistrarea mea a fost efectuată?

Dacă ai completat corect toate rubricile din formularul de înregistrare, vei avea acces automat la unicul cont creat pe efortuna.ro, ceea ce înseamnă că înregistrarea ta a fost efectuată cu succes. De asemenea, vei primi din partea noastră și un e-mail de confirmare pe adresa de e-mail introdusă în formularul de înregistrare.

Mai pot modifica datele personale odată încheiată înregistrarea?

Odată încheiată înregistrarea nu mai poți modifica următoarele date de contact:

  • numele de utilizator
  • numele și prenumele introdus
  • data nașterii

Ai posibilitatea de a modifica următoarele date introduse:

  • adresa de e-mail
  • numărul de telefon
  • adresa de domiciliu
  • codul poștal

Toate sunt posibile prin accesarea secțiunii "Actualizare date", din contul tău de joc.

Trebuie să depun bani în cont imediat după înregistrare?

Nu trebuie să efectuezi o depunere imediat. Poți depune bani în contul tău oricând, folosind una dintre metodele de depunere valabile pe site-ul efortuna.ro.

Am vreo obligație către efortuna.ro după înregistrare?

Odată ce înregistrarea ta a fost încheiată cu succes, nu ai nicio obligație de a efectua depuneri în cont sau de a efectua pariuri. Totuși, te rugăm să ții cont de faptul că odată cu înregistrarea vei accepta Termenii și Condițiile stabilite de compania noastră. Termenii și Condițiile reprezintă un contract legal între noi, casa de pariuri Fortuna, și Client.

Cum vor fi protejate datele mele?

efortuna.ro folosește cele mai noi tehnologii de securitate pentru a oferi clienților săi protecție optimă. Toate datele sunt protejate de un firewall împotriva persoanelor neautorizate. Un firewall este un sistem special de apărare, cu o tehnologie de securitate complexă, creată special pentru a proteja rețeaua noastră. Adițional, folosim mecanisme interne de protejare a datelor, combinate cu un sistem de securitate restrictiv.