Înregistrare

Cum îmi deschid cont la Fortuna.ro?

Pe pagina principală www.efortuna.ro găsești secțiunea „Înregistrare”. După ce completezi toate câmpurile obligatorii și ești de acord cu termenii și Condițiile noastre, poți finaliza procesul de înregistrare al contului tău eFortuna.ro. de asemenea, asigură-te că:

  • ai introdus corect datele personale. Nu utiliza diacritice(Ș, ț)
  • ai introdus corect CNP-ul exact așa cum apare pe cartea de identitate
  • ai ales un nume de utilizator
  • ai introdus o parolă ce conține între 8 și 20 de caractere, cel puțin o majusculă (A-Z), o literă mică (a-z), o cifră (0-9) și la alegere un carater special (@,# - $). Exemplu: FORtuna1234#

Îmi cere cod promoțional la înregistrare. De unde iau acest cod?

Secțiunea de „Cod promoțional” este opțională și necesită completare doar în situația în care ai un cod promoțional. În momentul în care va exista un cod promoțional pentru această secțiune, acesta va fi prezentat fie în Banner-ul Promoțional afișat pe site fie în reclamele Promoționale existente în agențiile Fortuna. Prin urmare în cazul în care dorești să te înregistrezi la noi poți omite acest câmp de completare.

De ce trebuie să introduc datele mele personale la înregistrare?

Introducerea datelor tale personale corecte sunt prima noastră condiție înainte de a putea avea acces la serviciile noastre.

Ne fiind permisă deschiderea de conturi multiple, avem nevoie de datele tale personale pentru a ne asigura că este un cont unic, că ai vârsta minimă legală de participare și ne ajută la identificarea clară a persoanei care dorește să utilizeze serviciile companiei Fortuna.

Prin intermediul datelor de contact introduse te putem contacta în cazul în care ai nevoie de asistență, totodată, tot prin intermediul acestora îți vom trimite cele mai actuale oferte speciale sau informații cu privire la contul de joc.

Cum pot fi sigur că înregistrarea mea a fost efectuată?

Dacă ai completat corect toate rubricile din din formularul de înregistrare, vei avea acces automat la unicul cont creat pe eFortuna.ro, ceea ce însemnă că înregistrarea ta a fost efectuată cu succes. De asemenea, vei primi și un e-mail de confirmare pe adresa de e-mail introdusă în formularul de înregistrare.

Nu mă pot înregistra pentru că datele mele sunt deja înregistrate. Ce pot să fac?

În acest caz înseamnă că ai fost înregistrat cu succes pe site-ul Fortuna.ro. Dacă ți-ai uitat:

  • parola, te rugăm să accesezi secțiunea „Ați uitat parola?”
  • numele de utilizator, te rugăm să te adresezi Serviciului de Asistență pentru Clienți, specificând numele și prenumele, adresa, data nașterii și adresa de e-mail pe care ai introdus-o la înregistrare.

De asemenea, te informăm că ai dreptul de a te înregistra doar o singură dată la eFortuna.ro, după înregistrarea cu succes a contului, datele tale vor fi salvate în baza noastră de date asigurând că o nouă înregistrare nu mai este permisă.

Mai pot modifica datele personale odată încheiată înregistrarea?

Odată încheiată înregistrarea nu mai poți modifica următoarele date de contact:

  • numele de utilizator
  • numele și prenumele introdus
  • data nașterii

De asemenea, ai posibilitatea de a modifica următoarele date introduse:

  • adresa de e-mail
  • numărul de telefon
  • adresa de domiciliu
  • codul poștal

Toate acestea fiind posibile prin accesarea secțiunii Actualizare date din contul tău de joc.

Trebuie să depun bani în cont imediat după înregistrare?

Nu trebuie să efectuezi o depunere imediat. Poți depune bani în contul tău oricând, folosind una dintre metodele de depunere valabile pe site-ul Fortuna.ro.

Am vreo obligație către Fortuna.ro după înregistrare?

Odată ce înregistrarea ta a fost încheiată cu succes, nu ai nicio obligație de a efectua depuneri în cont sau de a efectua pariuri. Totuși, te rugăm să ții cont de faptul că odată cu înregistrarea vei accepta Termenii și Condițiile stabilite de compania noastră. Termeni și Condiții ce reprezintă un contract legal între noi casa de pariuri Fortuna și Client.

Cum vor fi protejate datele mele?

Fortuna.ro folosește cele mai noi tehnologii de securitate pentru a oferi tuturor clienților săi protecție optimă. Toate datele sunt protejate de un firewall împotriva persoanelor neautorizate. Un firewall e un sistem special de apărare, cu o tehnologie de securitate foarte complexă, creată special pentru a proteja rețeaua noastră. Adițional, folosim mecanisme interne de protejare a datelor, combinate cu un sistem de securitate restrictiv.